Landingspagina

Maak van bezoekers leads met effectieve landingspagina’s

Een landingspagina heeft maar één functie: de bezoeker over laten gaan tot actie. Vaak heeft u hiervoor maar één kans: als de bezoeker de landingspagina sluit komt hij meestal niet terug. Wij bouwen en optimaliseren landingspagina’s met maar één doel: een zo hoog mogelijke conversie.

Effectieve landingspagina’s nodig? Laten we eens sparren. Mail of bel vrijblijvend naar rene@debeelddenkers.nl of bel 030 231 23 03 / 06 45 60 41 97

  • Benut onze jarenlange praktijkervaring

    Er zijn talloze boeken en artikelen geschreven over hoe u een landingspagina zo optimaal mogelijk ontwerp. U hoeft deze niet allemaal te lezen. U kunt vertrouwen op onze ervaring uit tientallen projecten.

  • Team uit Ha Noi

Hoe maken wij van uw landingspagina een conversiemachine?

Het maken van een goede landingspagina is geen sinecure. Er is veel kennis en ervaring nodig om goede landingspagina’s te maken. Zo zorgen wij ervoor dat u succesvolle landingspagina’s krijgt.

Slim ontwerpen
Een effectief ontworpen landingspagina moet aan veel eisen voldoen. De klant moet al voor het scrollen weten wat de call-to-action is. Uw landingspagina moet passen bij de rest van uw marketinguitingen. De pagina moet niet teveel afleiden van het uiteindelijke doel. Kortom, genoeg designuitdagingen. Gelukkig weten wij daar wel raad mee.

Effectieve teksten
U heeft maar een beperkt aantal woorden tot uw beschikking om het vertrouwen van de klant te wekken. Bovendien heeft uw klant enige urgentie nodig. U wilt immers dat hij nú een aankoop doet. Wij kunnen zorgen voor ijzersterke teksten waarin ieder woord raak is.

 Optimaliseren door middel van tests
Wat zou het effect zijn van een andere call-to-action? Zou de conversie stijgen of dalen als u een man in plaats van een vrouw op de productfoto’s zet? Zelfs met kleine bezoekersaantallen kunt u uw conversie verhogen door middel van tests. Lees in dit blog op Marketingfacts hoe we dit doen.

Heatmaps

Uw bezoekers kijken met hun handen naar uw website. Een heatmap is een manier om dit vast te leggen. Waar scrollen uw bezoekers naar toe en waar houden zij hun muis? Welke knoppen klikken zij aan en welke juist niet.

De informatie uit de heatmaps is erg waardevol bij het optimaliseren van uw landingspagina’s. Wij gebruiken deze techniek dan ook vaak in aanvulling op andere tests.

René Voorberg

Creatief meedenken met ondernemers om
online marketingdoelen te halen.

Oprichter De Beelddenkers / Sinds 2010

HEBT U EEN DIGITALE UITDAGING VOOR ONS?