Hoe laten we jouw bedrijfsverhaal online resoneren?

Muziek brengen in je website

Een ontwerp dat raakt

Wanneer is een ontwerp van een website goed? Dat blijft uiteraard een smaak-kwestie. Het hoeft ook niet te betekenen dat een gelikte site fantastisch converteert. Het gaat erom dat jouw boodschap er op een authentieke manier in staat. Liever iets minder kwaliteit foto’s dan Istockphoto. We streven ernaar gevoel over te brengen met je website. Dat je raakt met je online presentatie. Dan trek je ook de klanten aan die bij je passen.

Jouw website: vlug, veilig en vindbaar

De drie v’s vlug, veilig en vindbaar is toch wel het minste wat je mag verwachten van een webbouwer. Daar willen we je dan ook niet over laten nadenken, dat regelen wij standaard. Want als je prachtige beelden hebt, maar je site loopt traag, dan houd jij de bezoeker niet vast. Het is dan als een goeie band met slecht geluid.

Beeld & tekst in balans?

Misschien wel één van de lastigste dingen om helder te krijgen, je bedrijfsverhaal. En tijdens het ontwikkelen of vernieuwen van je website, kijk je toch altijd weer scherp naar je bedrijfsverhaal. Is mijn verhaal te wollig? Op bepaalde punten niet meer relevant? Moet ik die case van 5 jaar geleden er nog op laten? Het vullen van de site is een job op zich. Wij begeleiden je hierbij. Met een motiverend woord, geduld of een tekstschrijver die je uit de brand helpt.

Meten = weten

Eindelijk, je kindje staat online. Even genieten van het uitzicht. Maar oei, je online kindje blijft om aandacht vragen. Een nieuwsbericht, andere medewerker of businesscase. Ze willen erop. Of uit de statistieken blijkt dat er onderdelen aangescherpt kunnen worden. Wij denken dan actief met je mee. Want na oplevering willen we niet het contact met je verliezen!

Blijven boeien

Heb je als artiest een hit, dan moet je af en toe wel met wat nieuws uitkomen voor je fans. Dat geldt ook voor je website. Van tijd tot tijd heeft ze aandacht nodig. Hoe blijf je top-of-mind komt bij je klanten? Met een quiz, weggevertje of tekenwedstrijd. Of wat serieuzer: nadenken over de customer journey en/of de conversie en funnel daarna strak staat? Daag ons gerust eens uit.

Beeldstormen

Zullen we vrijblijvend kennismaken?

Bel gerust 030 231 23 03
Mail naar rene@debeelddenkers.nl


Kan iemand iets beter? Dan schakelen we een partner in.

Dit zijn enkele partners uit het netwerk. Ook partner worden? Stuur me een berichtje via rene@debeelddenkers.nl.

Voor deze organisaties werken we, of is werk gedaan