Ken je het gezegde ‘Bij de loodgieter thuis lekt de kraan’? Dat geldt ook voor de website van internetbureau De Beelddenkers (debeelddenkers.nl). Vele klanten ondersteunen we bij het bouwen, onderhouden en verbeteren van websites, maar zelf…

Het werd daarom hoog tijd om wat meer rock’n roll in de website te brengen.

Waarom rock ’n roll?
Het idee ontstond tijdens de Vertel je Verhaal training door Sprekenvoorpubliek.nl. In 12 weken ga je op zoek naar je bedrijfsverhaal. Door feedback vanuit de groep en de trainers Huibert-Jan van Roest en Esther van der Voort kwam ik op het verhaal dat een website alles te maken heeft met mijn passie muziek:

Jaren geleden tourde ik met een bandje in een camperbus door Europa om op straat te spelen. We speelden op straat en daar brachten op onze blije manier songs van The Beatles, Neil Young, Janis Joplin ten gehore, echt hippie-stuff. Het muziek maken is geweldig, maar het is he-le-maal geweldig wanneer iemand stopt, een klein dansje doet en hopelijk dat muntje in de koffer doet.

In mijn werk: bedrijfsverhalen verbeelden in websites en webshops gebeurt hetzelfde als met de muziek. Op een website heb je ook vele voorbijgangers, waarmee je wellicht eentje raakt. En hopelijk doet één (of meer) van je bezoekers ook nog een muntje in de koffer, zodat je bedrijf goed draait.

Dit is het verhaal waarom we wat meer rock’n roll in de website van De Beelddenkers hebben gebracht. De startvraag van ieder traject dat we beginnen is nu: Raakt jouw website de juiste snaar? Ik ben benieuwd naar jouw antwoord op deze vraag.

Wanneer er al voldoende muntjes in jouw koffer komen: geweldig! Maar wellicht resoneert jouw website nog niet voldoende bij je publiek. In dat laatste geval denk ik graag technisch en creatief met je mee om de boel (nog) verder te verbeteren.

Wanneer je zin hebt om op de aangepaste website van De Beelddenkers te kijken, be my guest! Kijken is gratis 🙂

Bellen om vrijblijvend te sparren over het verbeteren van je website ook trouwens.
Bel daarvoor gerust 030 231 23 03 of stuur een mailtje naar rene@debeelddenkers.nl.